2007-07-30

Hawai rántotta

Újra reggel. És nem is akármilyen reggel. Hétfő. Azt hiszem ezt a napot joggal útálja mindenki. Ilyenkor szakad szét a család. Mindenki beleveti magát a munkába, ügyintézésbe, ahogyan majd én is. Előbb azonban megreggelizünk. Kár hogy a reggelizésre nem fektetünk akkora hangsúlyt, pedig egy jó reggeli meghatározza az egész napot. Az enyémet biztosan... Emlékszem amikor iskolás voltam és a szüleim indítottak otthonról egy kolbászos szendviccsel... Olyan édesek voltak. Azt hitték hogy a 8 év alatt nem untam vagy útáltam meg ezt a sablonos reggelit. Dehogynem. A mai napig nem eszem meg. Akkoriban egy osztálytársam pocakjában landolt a kolbis szendó. Most meg elég nagy vagyok hozzá, hogy változatosan azt készítsek reggelire, amit éppnen megkíván a család. A mai reggelink:

Hawai rántotta:
Hozzávalók: 15 dkg gépsonka felkockázva, fél doboz ananász, 1 evőkanál kókuszreszelék, fél doboz kukorica, 15 dkg sajt kockázva, 8 tojás, 1 dl tej, só, fehérbors, olaj.

Elkészítés: A sonkát, ananászt, kukoricát kicsit megpirítom az olajon. A tojást felverem a tejjel, sajttal, kókuszreszelékkel és a fűszerekkel. A sonkás raguhoz keverem, és készre sütöm. Friss zsemlével, vagy baguette-el kínálom. Isteni íze, és illata van.... Érdemes kipróbálni.


Nincsenek megjegyzések: